Lukijat

perjantai 13. toukokuuta 2011

Intialaiset tee-kutsut

Olin äsken Intialaisissa tee-kutsuissa.Siellä oli pikkasen ruuhkaa kuten kuvasta näkyy.Näyttää omituiselta se on totta haluatte varmaan tietää miksi no syy on se että laitoin paintissa käänteiset värit se saa tämän kuvan näyttämään niin siistiltä mutta kuten jo sanoin siellä oli ruuhkaa jos ajattelit mennä sinne itse niin valitse joku pienempi serveri äläkä Bollyladia niin ku mä Toi kuva näyttää totta puhuen pikkase aavemaiselta eikö teistäkin Mutta katsokaa noita värejä LoL tuol kutsuis oli kivaa mutta en käsittäny mitä siel pitää tehä Ehkä siel piti vaa olla eihä siel nyt mitään tarvi tehä riittää ku saa olla kamujen kaa ja pitää hauskaa.On ihme jos ei kamujen kans oo kivaa yleesä kamut on ollu sitä varten että meillä on kivaa.Ja yleensä on ollukki me keksitään jotain tekemistä koskaa ei olla jääty yksinää mököttää Vaan me olemme keksineet jotain tekemistä leikkineet jotain tai pelanneet jotain
Minulla on aina ollut kivaa kamujen kanssa.jos minulla on ollut tylsää niin en ole ollut kamujen kaa vaan olen ollut jossain yksin ja se jos MIKÄ on TYLSÄÄ
Noissa juhlissa oli tylsyyden ja kivouden väliltä jotain
Mutta kuitenkin ihan pikkasen enemmän oli kivaa ku tylsää Mää kiipesin juhla-salin katolle ja hyppäsin sielt alas LoL naurakaa Ai niin on tapahtunut kauheita minulta on poistunut tallennuksia ei postauksista onneksi mutta muuten Mutta onneksi ne on helppo korjata
Mun pitää vaa ulko-asust muokata pikkase ja se on siinä
Mut kuitenkin en tykkää siitä et ne poistuu itestää kumma juttu en oikein tajuu miten se on mahdollista mutta kyllä minä muistaakseni muistin tallentaa kaiken mutta jos minulta olisi poistettu jokin postaus niin voi eiiiiiiiiiiiiihhh mutta onneksi ei poistettu tai siis poistunu se on parempi sana tähän tapaukseen minun pitää lopettaa mutta moikka














Tassuittain:    eemil1234

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!