Lukijat

lauantai 4. kesäkuuta 2011

Kun Fu asiaa panfusta

Moi olen pahoillani kun en ole voinut pitkään aikaan kirjoitella.Syy on se että olen pitänyt taukoa jolla olen luonut uusia juttuja tähän blogiin.olen myös parannellut tämän blogin ulko-asua.Mielipiteenne voitte äänestää kyselyssä.Joko pidätte tai ette niin tämä on mielestäni kiva.No siirytäänpä nyt panfuun.Ei siis panfu virtuaalimaailmaan.Vaan...Lukemaan asiaa panfusta.Ellan iso oikein iso setä on saapunut panfuun opettamaan meille jalon itse-puolustun tyylin Kun Fun salat.Minä ja kaikki muutkin olemme saaneet oppia Pan Leeltä vaikka mitä.Kun Fua voitte harrastaa vaikka joka päivä linnan terassilla olevassa minipelissä jonka nimi oon..........Kun Fu game.Siinäkin on oma mestari. Niin kuin Pan Lee on meidänkin mestarimme.

San Fran Panfussa on menossa Pan Leen järjestämä elokuva joka itse asiassa on kyllä elokuvan traileri.Tämän elokuvan nimi on Kun Fu panda 2.Se on kuulun Kun Fu pandan elokuvan 2 osa näytti minun mielestä jännältä.Kannattaa katsoa.Jos ei ole jo kattonu xDDDD.

Lisäksi Pan Lee sanoi meille että Kun Fu panda kakkos trailerista voimme oppia monia Kun Fu liikkeitä.Minua kyllä kiinostaa.

Kun Fu mestari Pan Lee on myös ollut mukana 2 päivää kestävissä lasten-kutsuissa.ajatelkaas yli 100 vuotta vanha LAPSI xDDDDD hassultahan tuo kuulostaa mutta totta Tämä mestari oli yrittänyt sisään isona ja vartija ilmoitti että sisään pääsevät vain pienet pandat.Pan Lee oli kuulemma ihmetellyt että miten yli 100 vuotias ei pääse juhliin?.No kyllähän se piti arvata että Pan Lee osaa ihan yhtä hyvin käyttää panfun toimintoja kuin mekin hänpä rynni sisään bookvarnin labraan ja änki itsensä kutistus-koneeseen .Tulos oli se että kaikki luulivat että hän olisi muka Paul The Kidin isoveli hassua mutta nyt joudun sanomaan teille heippa ja näkemiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!