Lukijat

torstai 23. kesäkuuta 2011

Olen palannut leiriltä + Pingoolla on bileet menossa xD

No niin aloitetaan.Minä lähdin tiistaina lerille joka kesti torstaihin asti ja en päässyt panfuun.Nyt minä olen kuitenkin palannut ja voin taas kirjoitella ja pelata.Leirillä oli tosi kivaa nukuttii teltassa ja oltii koko aika ulkona Cx.Ruoka oli todella hyvää.Yks asia vaan ei ollut kivaa. LEIRILÄISET EI SAANEET OTTAA KAHVIA!?!.
Oikea katastrofi mulle xD.No ei hätää mä otin kahvia ilman lupaa.No en ihan xD mulle annettiin lupa juoda kahvia kun kerroin että juon kotonakin aamu ja päiväkahvit xD.Teltan tolpat kyllä kaatuivat monesti.Ne piti aina nostaa takaisin(Ärsyttävää).Me kavereitten kanssa pelattiin vielä puol yheltä yöllä rikkinäistä puhelinta.Telttaisäntä kuorsasi retkituolissansa xD.Ja tämä oli pahinta seitsemäntoista vuotias (vasta täyttänyt) poltti tupakkaa heti kun vain oli mahdollista.Ja yksi niistä käytti nuuskaa!?!
Jotkut rupes aukomaan päätänsä sille nuuskanenälle
Siellä satoi aika paljon yhtenä päivänä oli silleen että koko ajan sää vaihteli sataa paistaa sataa paistaa sat... Tyyliin.Raivostuttavaa sitten seuraava päivä olikin pelkkää auringon-paistetta Cx Ja täynä urheilua Meidän telttakunta jyräs kaikki urheilu-Turnajaisissa.Viimeisenä päivänä pelattiin jalkapallo ottelu henkilökunta vs Leiriläiset.Leiriläiset voitti täpärästi ja saatiin tikkarit.Sitten me mentiin syömään ja ruoka oli tosi hyvää me saatiin nakki-keittoa nam.Oli myös tarjolla tosi hyvää näkkäriä Cx Sitten meillä oli pieni vapaa aika ja me istuttiin ja puhuttii kamujen kaa sitten meidän jo piti  lähtä

                                                    Siirrytäämpä Pingoon bileisiin             

No niin eli pingoo on järkänyt juhlasaliin siistit jääbileet jossa kohokohtana on pingoitten luistin-näytös.Mutta bileissä on myös lukko sinne eivät pääse ihan missä vaan kuteissa pingoolta pitää ensin hakea frakki.Tai no ei pingoolta.Mutta ensin pitää mennä pingoon luokse joka neuvoo kysymään muoti-suunnittelija Lililtä
Lili värkkää sen frakin ja bileet voivat alkaa xD siellä on aina ruuhkaa näytämpä teille kuvan katsokaa

                                                       Tässä se kuva nyt on
                                             Ja mä vilkutan tuolla ylhäällä frakki päällä tietenkin xD

                                                         Moikka lopetan tähän



                                                  Tassuittain Eemil1234

2 kommenttia:

  1. Moi Mun Eemilini!♥(:

    "Lue mun blogista, sillä olen palannut panfuun. Halvan nähä
    sut pian! Sää oot mulle koko elämä panfus! xD

    And on kommannu mun blogiin! :D

    Tassuttain, sun Emppu!♥

    VastaaPoista
  2. Moi mää oon jo lukenu tarkistin sun blogin joka päivä sillon ku sinne tuli se postaus kommasin siihen postauksee

    ja säki oot mulle tosi tärkee osa panfuu



    Tassuittain Eemil

    VastaaPoista

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!