Lukijat

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Mä oon palannujo aikoja sitte.

Moi ja sori ku en oo tehny paluupostausta vaikka oon palannu sielt lomalt jo aikoja sitte.

Ekaks mä sanon et Oscar oskari oskar Delffiini xD on ylennetty surffi-valvojaks siis internet-surffivalvojaks aika pitkä yhdys-sana. internet-surffivalvoja xDDDDDDDD...
Ja sitten toinen juttu panfuun on tullut uusia huonekkaluja oottakaas ku näytän kuvan.
Aika hoopoja kapistuksia xDDDDDD...
Toi monitori on toooooooooossssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiii...
HASSSSSSSSUUUUUU...

Ai nii  oscar pittäää tietovisaa joka käsittelee internet turvallisuutta
































Tassuittain:
Eemil1234

3 kommenttia:

  1. Moi....=D Voikko olla mun poikakamu ? ;D Ku emppu sano, et mun pitää kysyä sulta.. Toivottavasti vastaat!
    -anskumuru<3

    VastaaPoista
  2. Moi mää kohta halakean. >;p ku oon yhessä tauissa, johon voi kuolla. (Sydänlihastulehdus.)) Yhyy en tiiä millon tuun taas Panfuun =p
    -surullinen, Emppu-
    P.S. Postaa pian taas.
    P.S.S. Kirjotan tätä känsällä :/

    VastaaPoista
  3. Ansku:Mä en tiiä miten tän pystyis kirjottaa kieltävästi niin ettet sä loukkaantus mutta kuitenki mä en aio koskaa alkaa kenenkää kaa en ainakaa monee vuotee ;)

    Emppu:Pelottaa sun puolesta Ja lupaan postata tänää ja kerron myös siitä ii jutusta loppuun asti se sano ettei se VIELÄ toistaiseksi loppaa
    Ja toivon ihan kauheesti ettei sulle käy mitää

    VastaaPoista

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!