Lukijat

keskiviikko 17. elokuuta 2011

Uusia huonekkaluja!

Hyvää päivää kaikille jotka tätä lukevat :) Panfun huonekalu-kuvastoon on taas kerran tullut uutta puumajatavaraa.Tällä kertaa kaman aihe on kalastus
                                                                         Tässä kuva        
Hihii onpas hassuja xD.Toi lamppu on hieno musta! Toi venekki on upee!
Mulla on ollu blogin kanssa pieni tauko.Jos ootte huomannu en oo kirjotellu Piiitkääään aikaan :(
Sorry oon ollu vaa laiska postaamaan tää on tuntunut tylsältä mutta tässä sitä ollaan ja taas innokkaana jatkamaan postaamista (Tällä kertaa oikeasti xD)Tämä lupaus pitää mää aion tästä lähtien oikeesti kirotella enemmän ja pitempii postauksii.Mua on alkanu ärsttämään ku itellä on blogi johon ei kirjota melkee koskaa...
Nyt oon siis palannu täydellisesti tämän blogin pariin ja keskityn päivittäiseen postaamiseen.Mutta aina ei ole varma postaanko joka päivä vai en koska jos ei ole aikaa olla koneel niin en varmaan postaa ;).





ps Ellan ja Maxsin blogissa on kysymys johon voitte komentoimalla vastata
Tassuittain: Eemil1234

9 kommenttia:

  1. Sait multa Blog i like awardin. Käys katsomas mun blogiini.

    VastaaPoista
  2. Terveps! :DD Sain sun yliksen valmiiksi, se löytyy kuvasivulta alimmaisena (;

    VastaaPoista
  3. Onnea, Eemil! Sait Tiitulta yliksen! Se on upee! xD

    VastaaPoista
  4. Eemil, käy laittamassa ulkoasussa ylikselle ruksi ruutuun "pienennä sopivaan kokoon", nyt se ei sovi näkyville kokonaan.. katso ohje mun kuvasivulta! xD

    VastaaPoista
  5. eemil tämä on ihana syksyinen blogi ;) Kyllä sinä viellä nouset huipulle usko itteesi :) Hyviä jatkoja sinulle blogisi kanssa!

    VastaaPoista
  6. Tiitu:Laitoin sen TODELLA MAHTAVAN(Parhaan yliksen ikinä) ylikseks
    Laura:Juu käyn kattoo ja laitan sen jossai vaihees
    Tiitu:Juu laitan(Oon nii tyhmä etten aiemmi huomannu ;D)
    ANSKU:Mitä Häh Tääh Sä mestaribloggari jonka kaikki tietävät kommaat mun blogiin ihanaa :)

    VastaaPoista
  7. Vau, tosi hieno blogi sulla eemil! Ole ylpeä blogistasi xD

    VastaaPoista
  8. Sait meiltä Blog I Like Awardin! Käy katsomassa meidän blogissamme ohjeet! ♥ .D

    VastaaPoista
  9. Panda255 ja pandda12:Kiva tietää et ees joku pitää mun blogista,käyn kattoo sen awardin Thanks

    VastaaPoista

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!