Lukijat

perjantai 9. syyskuuta 2011

Expertti valittu,Maxista kaupunginjohtajaksi!

No niin tällä kertaa menen suoraan otsikkoon.
Eli siis viikon panfuExpertti on jälleen valittu panfu blog suomessa.
Ella ja Max ovat päättäneet palkita pandan:
Pandalia
Eli onnee sitte voittajaExperitille
Ja sitten toiseen asiaan!
Max on päässyt korkeaan kaupunginjohtaja virkaan!!!
Max on Siihen tehtävän mielestäni erittäin pätevä.
Maxilla on hallussaan salapoliisin kaikki todella vaikeat ja upeat taidot.

Ja lisäksi hänellä on ennätyskin hallussaan ;) (Sbagetin ahmimis ennätys xD)
















                                                              Tassuittain:Eemil

1 kommentti:

  1. Moi eemil.
    Olen Emppu.. Olen lopannut Panfun :') tällä nimellä millä kommentoin, on minun nimeni irlissä. Käy kattomassa mun IRL-blogia, paina mun tätä profiilia, sielt löytyy ;] Jää ikävä :'(

    -Salla-

    VastaaPoista

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!