Lukijat

perjantai 7. lokakuuta 2011

Blog I like AWARD:seja

Noin mä oon päättäny laittaa awardit tähä postaukseen

Nyt yritän muistella keltä kaikilta mä tän oon JO saanu.

Ainaki.. Lovelyemilia,Tillervo,Panda255 ja Pandda12,LauraGirl,Sasse
Olikohan niitä lisääki ( jos oli nii kommatkaa nii lisään postauksee)
Kiitän näitä kaikkia jotka ovat antaneet tämän palkinnon minulle.

Ja mä annan tämän eteenpäin


Koalan panfu blogille Koala on hyvä bloggari joka osaa taitavasti luoda teksteihin hyviä postuksia ja uusia ulkoasuja tilanteen mukaan :D


Juusohiphopin panfu blogille Koska juuso on Loistava bloggari joka jaksaa kirjotella usein blogiinsa

Lovelyemilian panfu blogille  Emppu on väsymätön bloginsa kanssa ei koskaan väsy kirjoittelemaan ja empun postaukset ovat kiinostavia ulkoasu on loistava tämä blogi on Mahtava





Tassuittain:Eemil

4 kommenttia:

  1. Millonkans seuraava postaus tulee? C:

    VastaaPoista
  2. Olen huolissani.. :(( ootko edes hengissä? Sua ei oo näkyny Panfussa pitkään aikaan, etkä tunnu postaavan tännekkään. Ihan outoa :P Postaisit nyt pian.. ;)

    VastaaPoista
  3. Kirjotit että, Kokis osaa luoda teksteihin postauksia! :D

    VastaaPoista

Kivaa kommentti tulossa vai xD muista puhua siivosti en halua rumia kommentteja kenenkään blogiin
Muista kiroilu pois
Kiitos!!!